US RACING
Izgradnja kompletne trkaće strukture iz ničega vrlo je ambiciozan projekt, no Triumph je spreman potpuno se posvetiti Supercross utrkama zahvaljujući novom, iz temelja razvijenom motociklu. Uz predstavljanje svog serijskog motokros motocikla, kojim otvara potpuno nov segment britanske marke, Triumph 2024. godine ulazi u SuperMotocross World championship, što uključuje AMA Supercross Championship i AMA Pro Motocross seriju u kategoriji 250 cm3. Uz homologacijska pravila koja su na snazi, većina dijelova trkaćih motocikala mora biti dostupno na masovnom tržištu, pa obje serije zahtijevaju da tvornički proizvod bude na apsolutno najvišoj razini, što ga čini najtežim, ali i idealnim temeljem za razvoj off-road linije motocikala.
Triumph ima znanje i iskustvo svjetski poznatih sportaša poput Rickyja Carmichaela, koji je nedvojbeno najveći američki motokros vozač svih vremena, s devet osvojenih AMA Supercross i sedam AMA Outdoor titula, zajedno s višestrukim prvakom Ivanom Tedescom. Obojica su bili jako uključeni u razvoj motocikla i programa utrka. U kombinaciji s Triumphovim inženjerskim znanjem i iskustvom, ovo osigurava da je cjelokupni off-road projekt pripremljen za preciznost i strogost Supercrossa, koji će biti potrebni sljedeće sezone.
Inicijalni dvočlani tim vozača Triumph Racinga, sa sjedištem u SAD, predvodit će ultra-iskusni Bobby Hewitt i Stephen Westfall, zajedno s velikanima industrije Daveom Arnoldom i Dudleyjem Crammondom. Svi zajedno blisko surađuju na World Championship trkaćem programu sa sjedištem u Belgiji, kako bi razmijenili ključne podatke o testiranju, ali i surađivali s inženjerima odjela za istraživanje i razvoj u globalnom sjedištu Triumpha u Hinckleyu u Velikoj Britaniji, kako bi maksimizirali razvojni tijek dok Triumph započinje novu eru. Triumphove trkaće ambicije 2025. godine se šire na klasu 450.
Supercross
Supercross je stadionska serija koja se održava od siječnja do svibnja svake sezone diljem SAD. Ovo natjecanje uživa međunarodno priznanje zbog svojih umjetnih, tehničkih staza koje su nevjerojatno specijalizirane, s nekim od najtežih prepreka s kojima se trkači moraju uhvatiti u koštac; “whoops” i “rhythm” dionice sinonimi su za uspjeh u Supercrossu, kao i startovi s vrata. Cijela serija sastoji se od 17 utrka za natjecatelje 450SX na motociklima od 450 cm3, dok je serija 250SX sa motociklima od 250 cm3 podijeljena na istočnu i zapadnu obalu - s osam utrka za istočnu obalu, sedam za zapadnu obalu te dva East/West Showdown događanja pred kraj sezone. Dodatno, neka događanja imaju status “Triple Crown”, što znači da postoje tri glavna događanja umjesto uobičajenog jednog. Format Triple Crown nudi pune regularne bodove za prvenstvo za svaku utrku, ali i zasebno prvenstvo Triple Crown Championship (tri runde za 450SX, dvije i jedna runda za 250SX kategoriju).
Supercross se obično održava subotom, a oni koji se kvalificiraju prolaze u “noćni show”. Vozači se grupiraju za kvalifikacije 1 + 2, a najbržih 40 prolazi u sljedeći dio natjecanja. Ova sesija s mjerenjem vremena također odlučuje o odabiru vrata za Heat utrke. Vozači iz svake kategorije natječu se u jednoj od dvije Heat utrke unutar klase, koje traju šest minuta plus jedan krug. Devet vozača iz svake Heat utrke kvalificira se za glavno događanje, koje ima 22 mjesta. Preostali vozači natječu se u “Last Chance Qualifier” od pet minuta plus 1 krug za posljednja četiri mjesta na glavnom događanju.
Glavno događanje u klasi 250SX traje 15 minuta plus 1 krug, a u klasi 450SX 20 minuta plus 1 krug. Bodovi se dodjeljuju od 1. do 22. mjesta.
Pro-Motocross
Pro-Motocross se održava vani, na “prirodnijem” terenu - na motokros stazama diljem SAD s ukupno 11 utrka. Motocross, koji uključuje skokove, ritam sekcije, berme i zavoje, u pijesku, ilovači, tvrdoj podlozi te varijacije u vremenskim utjecajima, sličniji je svom prethodniku, sportu poznatom kao “Scrambling”. Format ovog natjecanja je sljedeći: razredi su podijeljeni u dvije grupe za vježbu sa sesijom od 15 minuta. Održava se početni trening nakon kojeg slijedi 15 minuta vožnje s mjerenjem vremena, a 40 najboljih kvalificira se na poslijepodnevna natjecanja. Oni koji se ne kvalificiraju sudjeluju u tzv. “utješnoj” utrci. Nakon probnog kruga, svaka klasa 250 i 450 ima dvije utrke od 30 minuta plus dva kruga, a kombinirani rezultat potvrđuje pobjednika događanja. Za razliku od World Championship događanja, sve se odvija u jednom danu.
SuperMotocross Play-offs
Nakon 17 Supercross i 11 Pro Motocross utrka, SuperMotocross World Championship ima dva Play-off događanja, nakon čega slijedi finale - SuperMotocross World Championship Final. Prvih 20 vozača u kombinaciji Supercross i Pro Motocross bodova automatski se kvalificira za natjecanje u svakoj rundi Svjetskog prvenstva u SuperMotocrossu, koje ima odroman nagradni fond od 10 milijuna dolara po sezoni. Za finale je predviđen nagradni fond od 5,5 milijuna dolara, od čega prvak u klasi 450 cm3 osvaja milijun dolara.
Prije Play-off utrka bodovi se poništavaju u obje klase. Prvih 20 vozača kvalificira se u Play-off sa Supercross bodovima u vrijednosti jednog događanja - 26 za vodeću poziciju u regularnoj sezoni, 23 za drugoplasiranog, 21 za trećeplasiranog, 19 za četvrtoplasiranog, zatim denominacije za jedan bod do 20. nositelja, čineći učinak tijekom regularne sezone ključnim za poziciju u Play-offu.
Playoff 1 ima originalnu strukturu bodova za prva 22 mjesta, dok se u natjecanju Playoff 2 dodjeljuju dvostruki, a u Finalu trostruki bodovi.
Prvih 20 natjecatelja automatski se kvalificira u SuperMotocross događanja, dok se natjecatelji od 21. do 30. mjesta natječu za posljednja dva ulazna mjesta u svakoj rundi Last Chance kvalifikacija. Ovaj je format natjecanja novost u 2023., a ljubitelji utrka jedva čekaju početak utrka!