THRUXTON FINAL EDITION
Slaveći ikonu svijeta motociklizma s prelijepom ručnom završnom obradom i vrhunskim specifikacijama, ovo je ultimativna inkarnacija definitivnog café racera.
Ekskluzivno, limitirano izdanje Thruxton Final Edition obilježava posljednju proizvodnu seriju britanske legende nevjerojatnog dizajna.
VRHUNSKOG CAFÉ RACERA
Finalna evolucija međunarodno hvaljenog Triumph Thruxtona, redizajniranog i usavršavanog od 2016., dijeli DNK s originalnom trkaćom ikonom.
ROĐENJE IKONE
Izvorni Triumph Bonneville T120 Thruxton igrao je važnu ulogu u početku motosporta s obje strane Atlantika, gdje je prva inkarnacija ovog nevjerojatnog motocikla bila dominantna sila od samog početka, doslovno ga učinivši poznatim nakon prve pobjede u utrci Thruxton 500 1958. godine.
USPJEH U ŠEZDESETIMA
Nadahnuta tom prvom pobjedom, rođena je originalna, ograničena serija Thruxton endurance trkaćih motocikala za natjecanje u sezoni 1965. To je bio trenutni uspjeh: osvajanjem prvog, drugog i trećeg mjesta na utrci Thruxton 500 milja zaključano je pobjedničko postolje.
PONOVNO ROĐENA LEGENDA
Sa svim obilježjima čistog café racera, jedan od prvih modela koji je izašao iz tada nove tvornice Triumph Hinckley bio je Thruxton od 900 cm3, koji je imao četverogodišnju proizvodnju od 2004. - legenda je ponovno rođena.
VRHUNSKOG CAFÉ RACERA
S Triumphom koji je predvodio uspješnu scenu modernih klasika, jedan stroj bio je zamjetno odsutan. Nakon osam godina pauze, 2016. godine prvi Thruxton R od 1200 cm3 stigao je u salone. Uz potpuno nov dizajn i bolje performanse no ikad prije, Thruxton R je stvorio novo mjerilo performansi za moderno doba.
EVOLUCIJA IKONE
Tri godine kasnije, Thruxton RS je ponio Café Racer žanr na novi teritorij, s novim imenom za novu generaciju mogućnosti. Veća snaga, bolje upravljanje i nenadmašne specifikacije, osigurali su Thruxtonu RS iz 2019. performanse i dizajn bez premca.
POSLJEDNJE POGLAVLJE
Izdanje Final Edition predstavlja vrhunac razvoja Thruxtona, proslavlja dva desetljeća Thruxtona u modernoj eri sa svim obilježjima proslavljenog Thruxtona RS i ekskluzivnom ručno dovršenom dizajnerskom shemom, dostupnom za posljednju proizvodnu seriju.
POSLJEDNJA PROIZVODNA SERIJA TRIUMPHOVE IKONE
Ekskluzivna prilika da nabavite djelić motociklističke povijesti.
IZUZETNA ZAVRŠNA OBRADA I DETALJI
Kontrastni crni bočni paneli i blatobran naglašavaju utrkama nadahnutu metalik boju Competition Green modela Final Edition, dok ručno oslikani zlatni detalji lijepo upotpunjuju zlatni heritage logo i Final Edition oznaku stražnjeg poklopca sjedala – zajedno stvarajući dizajnersku shemu koja spaja proslavu Thruxtonove trkaće povijesti sa suvremenim dizajnom.
FINAL EDITION ZNAČKA MOTORA
Svaki Thruxton Final Edition isporučuje se s ekskluzivnom oznakom na alternatoru. Uz pozlaćeni okvir i grafičku ispunu “Final Edition”, ovaj posebni dio može se montirati na motocikl ili jednostavno izložiti i uživati u njemu kao jedinstvenoj počasti ovom kultnom stroju.
Ekskluzivno, limitirano izdanje Thruxton Final Edition obilježava posljednju proizvodnu seriju britanske legende nevjerojatnog dizajna i pruža priliku da nabavite komadić povijesti.
BONNEVILLE AGREGAT VISOKIH PERFORMANSI
“High-Power” dvocilindrični motor od 1200 cm3 napaja se iz dvostrukog kućišta gasa i pruža uzbudljive moderne performanse s pravim karakterom. Prekrasno konstruiran i dovršen kako bi nadopunio Thruxtonov legendarni dizajn s bogatim i snažnim zvukom britanskog dvocilindraša iz dvostrukih stožastih prigušivača ispuha.
CAFÉ RACER UPRAVLJANJE
Agilno i fokusirano, Thruxtonovo uzvišeno upravljanje rezultat je sportske, angažirane ergonomije i prekrasno uravnotežene šasije opremljene najboljim u klasi ovjesom i kočionim komponentama Showa, Öhlins i Brembo. Trkaće gume Metzeler Racetec RR upotpunjuju ovaj uzbudljivi paket.
OPCIONALNA OPLATA KOKPITA
Izvanredan predmet među više od 80 opcija u opsežnom asortimanu dodataka specifičnih za Thruxton, oplata kokpita dodaje još autentičniji stil café racera, usklađena je s bojom motocikla Competition Green i obrađena prema istim strogim standardima.
SPECIFICATION
Feature | Details |
---|---|
Price | |
On the road price | From POA |
Feature | Details |
---|---|
Engine & Transmission | |
Type | Liquid cooled, 8 valve, SOHC, 270° crank angle parallel twin |
Capacity | 1,200 cc |
Bore | 97.6 mm |
Stroke | 80 mm |
Compression | 12.1:1 |
Max Power EC | 105 PS/103 bhp (77 kW) @ 7,500 rpm |
Max Torque EC | 112 Nm @ 4,250 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Exhaust | Brushed 2 into 2 exhaust system with twin brushed silencers |
Final Drive | O-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate assist clutch |
Gearbox | 6-speed |
Feature | Details |
---|---|
Chassis | |
Frame | Tubular steel cradles |
Swingarm | Twin-sided, aluminium - Clear anodized |
Front Wheel | 32-spoke 17 x 3.5 in, aluminium rims |
Rear Wheel | 32-spoke 17 x 5 in, aluminium rims |
Front Tyre | 120/70 ZR17 |
Rear Tyre | 160/60 ZR17 |
Front Suspension | Showa 43 mm USD big piston forks, fully adjustable 120 mm travel |
Rear Suspension | Fully adjustable Öhlins twin shocks with Piggyback reservoir, 120 mm rear wheel travel |
Front Brakes | Twin 310 mm Brembo floating discs, Brembo M50 4-piston radial monobloc calipers, ABS |
Rear Brakes | Single 220 mm disc, Nissin 2-piston floating caliper, ABS |
Instrument Display and Functions | LCD multi-functional instrument pack with analogue speedometer, analogue tachometer, gear position indicator, fuel gauge, range to empty indication, service indicator, clock, trip computer, scroll and mode buttons on handlebars, heated grip ready, fuel consumption display, traction control status and riding mode display. |
Feature | Details |
---|---|
Dimensions & Weights | |
Width Handlebars | 745 mm |
Height Without Mirror | 1,030 mm |
Seat Height | 810 mm |
Wheelbase | 1,415 mm |
Rake | 22.8 º |
Trail | 92 mm |
Dry Weight | 197 kg |
Tank Capacity | 14.5 L |
Feature | Details |
---|---|
Service | |
Service Interval | 10,000 miles/16,000 Km or 12 Months, whichever comes first. |