BONNEVILLE T120
RAZLOZI ZA VOŽNJU
Bez obzira dodajete li malo sunca u sivo putovanje na posao ili ste uzeli malo vremena za istraživanje novih cesta, spoj snage bogate okretnim momentom i modernog upravljanja bezvremenskog kultnog Bonnevillea T120 odvest će vas na mjesta dalja od vašeg odredišta. Uz bezbroj načina za konfiguriranje vašeg T120 s originalnim Triumph dodacima, možete imati svoj Bonneville, na vaš način.
DNK legendarnog dizajna, vrhunska završna obrada koja definira klasu i detalji s doista modernim mogućnostima. Najnovija generacija T120 Bonneville razvijena je za čisti užitak u vožnji.
1. POBOLJŠANI BONNEVILLE AGREGAT KAPACITETA 1200 CM3 VISOKOG OKRETNOG MOMENTA
Najodzivniji Bonneville T120 twin dosad. Smanjenje mase kroz cijeli agregata daje Bonnevilleu 2021 brži odziv na gas s mnogo oštrijim osjećajem.
Sa snažnim okretnim momentom koji počinje u niskom rasponu okretaja i glatko se penje do značajnog vrha od 105 Nm pri samo 3500 okretaja u minuti, te s vršnom snagom od 80 KS koja dolazi pri 6550 okretaja u minuti, fleksibilni T120 jednako se dobro snalazi na lijenom krstarenju gradom, kao i na entuzijastičnoj jurnjavi između zavoja na omiljenoj sporednoj cesti.
Najnovija evolucija motora T120 uključuje vrhunske tehničke značajke, kao što je ride-by-wire, gas koji daje savršenu vezu između vozačeve desne ruke i pogonskog sklopa, za glatku isporuku snage bez trzajeva pri bilo kojoj brzini, gdje god se nalazili u mjenjaču sa šest stupnjeva prijenosa.
Ne samo da je Bonneville od 1200 cm3 lakši i osjetljiviji, on i premašuje najnovije Euro5 propise o emisijama — i očekivanja svih koji ga voze.
2. ZNAČAJNO POBOLJŠANO RUKOVANJE
Triumphov zaštitni znak neutralnog, jednostavnog i privlačnog iskustva vožnje Bonnevilleom upravo je postalo bolje. Značajna ukupna ušteda mase kroz reviziju agregata, zajedno s lakšim kotačima, to je naš T120 s najboljim upravljanjem ikad.
Smanjena inercija lakših, klasičnih kotača s aluminijskim naplatcima s 32 kraka čini 2021 Bonneville T120 okretnijim uz brze promjene smjera i primjetno povećanje ubrzanja.
Prianjanje na cesti osigurano je sa 120 mm uložnim prednjim vilicama hoda 41 mm. Dvostruke jedinice stražnjeg ovjesa omogućuju prilagodbu prednaprezanja kako bi se pronašla savršena vožnja za solo, na stražnjoj strani i za prtljagu. Prekrasno usklađeni, prednji i stražnji ovjes daju Triumphovu prepoznatljivu dinamiku vožnje agilnosti i stabilnosti, udobnosti i kontrole.
Brembo plutajuće prednje čeljusti s dva klipa i dvostruki diskovi od 310 mm daju vrhunski osjećaj za pouzdano kočenje u svim uvjetima, uz dodatnu sigurnost najnovije generacije ABS-a. Gume Michelin Road Classic, razvijene posebno za T120, imaju klasični dizajn gaznog sloja s modernim razinama performansi, nudeći vrhunski osjećaj vozača i uvjerljivo prianjanje u svim vremenskim uvjetima.
3. TEHNOLOGIJA VIŠIH SPECIFIKACIJA
Čitav niz dodatne moderne tehnologije prekrasno je ugrađen u T120 i T120 Black, uključujući i tempomat s jednostavnim upravljanjem jednim gumbom koji povećava udobnost i smanjuje umor vozača na dugim putovanjima.
Načini vožnje također su poboljšani, s modovima Cesta i Kiša koji sada prilagođavaju mapiranje motora i postavke kontrole proklizavanja za idealan odziv gasa, bez obzira na uvjete vožnje. Kao i kod tempomata, tipka za promjenu moda vožnje praktično je ugrađena u lijevu kocku prekidača za jednostavno rukovanje i čisti izgled Bonnevilleovog upravljača.
Serijski ugrađena tehnologija uključuje najnoviju generaciju sustava protiv blokiranja kotača i promjenjivi sustav kontrole proklizavanja za poboljšanu kontrolu i sigurnost. S Bonnevilleovim čistim, klasičnim stilom koji je uvijek u prvom planu Triumphovih dizajnera, ova najnovija tehnološka pomagala za vozača su kompaktna, osjetljiva i nenametljiva.
4. PRAKTIČNOST U STVARNOM SVIJETU
Visoka razina serijske opreme i vrhunske specifikacije donose stvarnu praktičnost Triumphovom najpoznatijem modernom klasiku.
Udobno, nisko sjedalo od 790 mm i opušten položaj za vožnju pojednostavljuju cjelodnevne vožnje, dok je svakodnevno putovanje na posao s više smiješka, uz spojku s asistencijom pri okretnom momentu koja pojednostavljuje upravljanje spojkom, a istovremeno ne kvari osjećaj i nije zamarajuća pri stani/kreni gradskim vožnjama. Za potpunu bezbrižnost i veću sigurnost, u ključ je ugrađena blokada motora.
Praktično smješten USB utor za punjenje postavljen je ispod sjedala tako da se na putu do odredišta brzo možete priključiti, bez obzira je li vam baterija telefona pri kraju ili koristite navigacijski uređaj za vaše sljedeće veliko putovanje.
Daljnje praktične značajke poput kompleta središnjeg postolja za jednostavno održavanje, grijanih rukohvata za hladne vožnje i ručke za suvozača za bolju udobnost i sigurnost, dostupne su kao dodatna oprema i mogu se jednostavno konfigurirati na mjestu kupnje.
5. PREMIUM DIZAJN I ZAVRŠNA OBRADA
Obraćanje pažnje na detalje i predanost vrhunskoj završnoj obradi vidljivi su i kod T120 i T120 Black.
Oba modela T120 poboljšana su suvremenim dijelovima savršeno projektiranim za ultimativni moderni klasik. Bonneville brendirani brojčanici sata pregledno prikazuju mješavinu analognih i digitalnih informacija. Ključni dizajnerski potpis Bonnevillea, spremnik goriva od 14,5 litara, sada ima kromirane klasične metalne oznake spremnika s 3 crte i tradicionalne ručno oslikane rubne crte za vrhunsku završnu obradu koja je jedinstvena i nepogrešivo Triumph.
Duboka, sjajna završna obrada i kromirani detalji na T120 upareni su s prekrasnim kućištima motora od brušenog aluminija. T120 Black ima prednosti jednako izdržljive, visokokvalitetne završne obrade, ali s mnogo više stava. Istaknuto prepoznatljivo tamnosmeđe sjedalo, crni agregatom i ispušni sustav usklađeni su s crnim naplatcima i okvirom prednjih svjetala. Mračne i zloslutne, sumorne i sofisticirane opcije boja daju crnoj potpuno drugačiju prisutnost.
Izrađeni i profinjeni detalji uključuju strojno obrađena rashladna rebra na glavi cilindra i visokokvalitetni dvostruki brušeni ispuh, koji skriva inovativni katalizator ispod motocikla, zadržavajući njegove prekrasne fluidne linije.